

Proč krátká videa?
66%
66% lidí sleduje video obsah, aby se dozvěděli potřebné informace o značce nebo produktu.
69%
69% lidí preferuje autentická marketingová sdělení.
64%
Pro 64% lidí je důležitá kvalita zpracování videí
Krátká videa jsou formát marketingového obsahu č. 1
a většina obchodníků tvrdí, že jim nabízí nejvyšší návratnost investic

Šetří peníze
Budují důvěryhodnost
Zvyšují povědomí
Šetří čas
Jsou všude
Informují a edukují

PORTFOLIO
V následujícím videu uvidíte 5 různých krátkých videí.
Video slouží k přibližné představě, jak by se potenciál sociálních sítí mohl využít i ve Vaší firmě.
Pustit video
Proč sdílet
krátká videa
na sociálních sítích?
Krátka videa mají tendenci generovat vyšší míru interakce než jiné formáty obsahu.
Lidé jsou často ochotnější sdílet, komentovat a reagovat na krátká videa, což zvyšuje jejich šíření a viditelnost.
Krátka videa umožňují firmám být kreativní a inovativní. Firmy mohou experimentovat
s různými typy obsahu, od vzdělávacích videí po příběhy o značkách a produktové ukázky.
Google a další vyhledávače často preferují multimediální obsah. Krátká videa mohou pomoci zlepšit SEO firmy a zvýšit její viditelnost v organických výsledcích vyhledávání.
Podle studií jsou uživatelé sociálních médií často více nakloněni sdílení videí než jiných typů obsahu. Tím mohou firmy dosáhnout většího počtu potenciálních zákazníků.
Krátka videa mohou poskytnout přímý a osobní způsob komunikace se zákazníky. To může pomoci zvýšit důvěru a vytvořit silnější vztahy se zákazníky.
Krátká videa mohou být využita k představení nových produktů, ukázání, jak produkt funguje, nebo k zvýšení povědomí o speciálních nabídkách.
Skrze videa mohou firmy ukázat svoji značku v akci, sdílet svou kulturu a hodnoty a představit svůj tým. To může pomoci vytvořit silnější emocionální spojení se zákazníky a posílit image značky.
REFERENCE
Pustit video
GR Products s.r.o. je výhradní distributor přípravků na vlasy značky GR7. Spolupráce má formu natáčení podcastů a tvorby krátkých videí na sociální sítě Facebook, Instagram, TikTok a YouTube.
_edited.jpg)
Patricie Petříková
Majitelka
Pustit video
ComSource s.r.o. je dodavatel řešení v oblasti kybernetické bezpečnosti. Spolupráce má formu natáčení podcastů a tvorby krátkých videí na sociální sítě Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIn.
_edited.jpg)
Štěpán Bouda
Obchodní ředitel
Pustit video
ABENA je výrobce inkontinenčních pomůcek pro muže i ženy, dětských plen a kosmetiky. Spolupráce má formu natáčení podcastů a tvorby krátkých videí na sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube.

Tomáš Oborný,
Marketingový ředitel
Pustit video
TONIT s.r.o. je rodinná firma, která se primárně zabývá opravám a repasemi fotovoltaických střídačů. Spolupráce má formu natáčení podcastů a tvorby krátkých videí na sociální sítě Facebook, Instagram a YouTube.

Zdeněk Tonika,
CEO TONIT s.r.o
Spolupráce s PROFIREELS
Kreativní tým PROFIREELS společnosti Babana s.r.o. je na poli profesionálních krátkých videí průkopníkem. Jsme profesionálové, kteří mají nejen odborné dovednosti a rychlost, ale také vášeň pro každý detail. Vytváříme kvalitní obsah, který nejen oslovuje, ale také zanechává trvalý dojem.
Když se rozhodnete spolupracovat s PROFIREELS, získáváte partnera, který je odhodlán odhalit jedinečnost vašeho příběhu a přeměnit ji ve vizuálně ohromující zážitek. Pracujeme úzce s našimi klienty, abychom pochopili jejich specifické potřeby a cíle. Každé video je pečlivě koncipováno a vytvořeno podle nejnovějších světových trendů, abychom zajistili, že každá sekunda skutečně zasáhne svůj cíl.
CO VÁS ČEKÁ?
NÁŠ TÝM
+420 722 922 197
profireels@babana.cz
Pokud pro svou firmu
chcete také profesionální krátká videa
Těším se na vás
NA OSOBNÍ SCHŮZCE
Adam Bartoš
